HELG :D

    Inlägget skrivet: 2009-05-29 kl: 14:40:17
Fredag idag och det känns skönt som tusan!
Har inte så mycket planer i helgen.. Är egentligen sugen på fest och/eller Törringelund, men ingen annan verkar sugen så det blir nog inte så mycket med det :)
Ska träna om ett tag och sen ikväll blir det nog bara en lugn kväll. Antingen film med Mange eller lite mys med älskling :)

Studenten börjar verkligen närma sig med stormsteg och skrivande stund är det exakt två veckor till jag tar studenten och det känns helt sjuuuukt, men samtidigt så himla roligt! Jag kan verkligen inte fatta det, galet för fan!

Men än så länge får man återgå till vardagen och de saker som måste fixas innan den stora dagen :)
Nu först blir det lite käk och sen tennisträning.
Hörs en annan dag!

Har tyvärr inte så många bilder på lager nuförtiden, så jag bjuder på en från The Studio, där jag, mamma och sis var och blev fotade för ett tag sen :)


Kommentarer
Postat av: Maraja

Cassie för fan Törringe!! ;D s k ä r p n i n g!

2009-05-30 @ 18:10:41
URL: http://maaaraja.blogg.se/
Postat av: JOanna

Ingen fara ! Ja för det får du faktiskt :D

2009-06-01 @ 19:39:08
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback