våffeldagen

    Inlägget skrivet: 2009-03-25 kl: 21:28:53
Idag har det varit en seg dag i skolan.
Vi hade den muntliga delen av nationella proven i svenska och vi lyssnade på en massa tal.
Mitt eget gick hyfsat bra och det känns sjukt skönt att ha det avklarat.
Efter skolan överraskade mamma med att göra våfflor och bjuda hem några nära och kära. Det är ju trots allt våffel-dagen idag :) Trevligt och gott var det iallafall!



Sen vid fyra var jag hos frisören och klippte mig och gjort lite slingor, så nu är det snyggt och fint! Blev ganska nöjd :)
Nu ikväll har jag varit och tränat, det gick väl sådär. Känns som jag har så mycket annat att tänka och jag har tappat all fokus. Har svårt att koncentrera mig, tänker bara på allt annat. Som skolan till exempel, den tar fan kål på en. Måste kämpa sista tiden nu.
Nu har jag nästan precis kommit hem från träningen och älskling kom precis hit :)
Ska plugga lite och sen blir det läggdags!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback