tisdag

    Inlägget skrivet: 2009-03-03 kl: 18:08:59
Då var även andra dagen på praktiken över och idag har det varit lite mer att göra för min del.
Direkt efter praktiken så körde jag och mamma till Malmö för att gå på öppet hus på Malmö högskola. Tyvärr var det inte särskilt givande alls :/ Där fanns självklart en hel del folk att prata med och broschyrer att sno åt sig, men det var lite under min förväntning faktiskt. Så det hela kändes bara ganska nödigt, tyvärr. Men det känns ändå som jag vet vad jag vill söka nu, så vi får se hur det blir i framtiden. Jag känner faktiskt en viss panik inför framtiden och alla val man måste göra, val som kommer att ändra ens liv. Usch ja, allt sånt får vi ta tag i en annan dag!
Efteråt blev det iallafall en runda inom Svågertorp och handlade china box, mums på det!
Ikväll ska jag nog bara träffa älskling och ta det lugnt :) <3

Imorgon blir det däremot feeeeest. Det ska firas 100-dagars på pub Böst imorgon och det blir säkert en trevlig tillställning :)
Nu ska jag kila. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback