skönt med fredag

    Inlägget skrivet: 2009-03-20 kl: 16:58:46
Fredag idag och härligt väder ut. Toppen med andra ord!
Slutade redan 11 idag och sen var jag hos studievägledaren för att prata lite om högskolan och lite klokare blev jag väl.
Nu har jag precis varit ute på en härlig promenad med älskling.
Snart ska jag göra vid mig lite och sen ska jag möta upp Joanna, Maria, Robin och Fidde och vi ska kolla på modevisning som våra classmates har varit med och ordnat :) Så klockan sex ska jag bege mig dit där och sen blir nog bra resten av kvällen gansk lugn. Jobb som vanligt imorgon. Ganska trist, men sant!
Hörs en annan dag. Puss!

Har varit vääääldigt dålig med bilder på sistone, så jag slänger upp en bild på mig och älskling ifrån julmarknaden i Danmark i december! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback