seeeeg söndag

    Inlägget skrivet: 2009-03-01 kl: 16:34:24
Igår jobbade jag som vanligt fyra timmar och sen åkt jag hem och började fixa mig.
Vid fyra begav sig jag och älskling till Jonte där det blev lite förfest innan vi begav oss till Altona i Skegrie där Rasmus 20-års fest väntade :) Väl där så bjöds det på god mat, massa alkohol, dans och jag hade för övrigt en riktigt trevlig kväll! Tummen upp för det! Och tack till Rasmus och alla som var där och gjorde det riktigt roligt :)
Vid ett-tiden åkte jag in till stan och kvällen fortsatte på Horizont för min del. Jag hamnade på Kristall med en 50-åring, som visade sig vara en gammal klasskompis mamma (haha) och kvällens trevligheter fortsatte. Mötte även upp lite annat trevligt folk där och jag hade riktigt kul där också och en massa dans blev det även där :)
Vid tre kände jag mig lagom berusad och trött så då traskade jag hemåt och vid fyra-tiden så låg jag lagom däckad i min säng och sov gott.
Så jag hade en riktigt trevlig kväll, den trevligaste på länge faktiskt :) Det gillar vi!*

Idag vaknade jag inte förrän vid två och jag känner mig sliten som bara den! Men som sagt, man mår som man förtjänar som man brukar säga. Får ta den här dagen till att återhämta mig och ladda inför praktiken imorgon och hela veckan framöver. Det kan nog bli trevligt iallafall och det är skönt att komma bort från skolan lite.
Nu väntar mat och sen ska jag försöka plugga lite (får se om man orkar det..)
Annars blir det bara en lugn söndag för min del. Puss och hej!

(Måste erkänna att jag har varit lite dålig med bilder på sistone, har inte tömt kameran på länge. Men jag ska försöka lägga upp lite bilder på facebook snart, så den som väntar på något gott.. Haha!)

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, för fan Cassie tråkigt med bara text - in med skojsiga bilder nu!!!:D - tack :)

2009-03-04 @ 11:54:33
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback