praktik-vecka

    Inlägget skrivet: 2009-03-02 kl: 18:08:26

Då var första praktikdagen över. Jag ska praktisera på Trelleborgs turistbyrå den närmsta veckan och jag har som sagt varit där idag. Har ganska chill arbetstider, börjar nio och slutar tre och med en timmes lunch :) Nice!
Idag har jag fått göra allt möjliigt som man kan tänkas göra på en turistbyrå och det har gått bra. Dom som jobbar där är hur trevliga som helst så den här veckan ska säkert bli trevlig och det kommer nog att gå fort också för den delen.



Snart ska jag bege mig upp till Oasen tänkte jag. Har typ inte varit där de senaste två-tre veckorna (slarvigt, Cassandra). Så jag ska snart dressa om till träningskläder och bege mig dit.
Sen ska jag nog träffa älskling också :) Och prata med Mange såklart som har kommit hem nu :)
Men nu först blir det träning.
Hörs! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Du får träna lite för mig med för jag orkar inta ta mig i kragen än ;D

2009-03-02 @ 19:07:11
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback