när ska man få pusta ut och slappna av?

    Inlägget skrivet: 2009-03-18 kl: 20:34:20
Fint väder även idag, härligt! Snart vår :)
Idag slutade vi en timme tidigare och jag cyklade hem direkt och började plugga.
Dom andra tjejerna tog en fika efter skolan men jag kände mig inte alls på humör för det, så jag trampade hemåt istället.
Har ägnat större delen av eftermiddagen åt att plugga, plugga och åter plugga.
Har skrivit mitt tal och PM till det muntliga nationella provet i svenska och sen har jag även skrivit lite på mitt projektarbete, som är som gott som klart snart.
Nu sitter jag i soffan med laptopen och kollar på tv med mammie. Även om hon mest sitter och halvsover, haha!
Kollar på Rent hus och det är ju helt sjukt hur skitigt man kan ha det egentligen. Äckliiiiiigt!
Ska försöka komma i säng i tid idag, känner att jag behöver det.
Nu ska jag återgå till tv-tittandet.
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback