måndag igen..

    Inlägget skrivet: 2009-03-23 kl: 17:31:13
Eftersom jag inte uppdaterar lika ofta längre så tänkte jag dra igenom en sammanfattning av de senaste dagarna..

I lördags var det jobb som vanligt och tiden gick ganska fort, skönt!
Sedan blev det bara en lugn eftermiddag och på kvällen blev det chillkrök här hemma.
Systers kompisar, Mange och några andra filurer befann sig här hemma och drack och umgicks lite. En lagom trevlig kväll!
Vid halv tre begav sig folket hemåt och jag gick och la mig med älskling.
Söndagen gjorde jag inget vettigt alls.. Slappade bara hela dagen och pluggade lite på mitt tal till svenskan.
På kvällen blev det Singing Bee och Sanningens ögonblick med sis och popcorn och chips. Gott var det ja!

Idag ska jag faktiskt bege mig upp till Oasen och träna. Fick till och med ett vykort hem idag att jag inte hade tränat på länge och då är det kris! Måste verkligen komma igång igen!!! Och nu säger jag bara inte det utan jag ska verkligen göra det :)
Har iallafall precis ätit och nu sitter jag och finjusterar lite på mitt tal så att det ska bli extra bra.
Sen blir det som sagt träning och kanske bad med älskling.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback