studentvecka 2009

    Inlägget skrivet: 2009-06-09 kl: 17:46:24
Nu är studentveckan i full gång och det känns helt jävla overkligt! :D
Började festandet redan igår och idag fortsatte det med förfest hos Emily och parad genom stan. Hlet obeskrivlig känsla! Så jävla härligt.. att det liksom är man själv som går med i paraden, alla andra år har man bara tittat på. Jag har verkligen inte fatta det. Men kul är det iaf :D
Har några timmar dötid nu så jag har legat och snooozat med älskling på soffan och lite senare så fortsätter förmodligen drickandet :D Jag gillar det!*

Vet inte om jag har så mycket mer att skriva just nu, förutom att på fredag är det utspark kl 17.57 :D Fan vad ball det ska bli ;D;D;D
Nu ska jag dra vidare. Ses i dimman under veckan! Sooo long!

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

riktigt snygg bloggdesign

Hoppas du har en toppendag!

kramar, http://esth.blogg.se

2009-06-15 @ 15:00:04
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback