torsdag

    Inlägget skrivet: 2009-01-15 kl: 15:30:55

Har varit lite dålig med uppdateringen de senaste dagarna.. Ber om ursäkt för det!
Så det blir en liten sammanfattning nu istället :)

I tisdags var det som sagt 150-dagar till studenten och det firades på Magasinet :) Dagen till ära så var det djurtema och det var riktigt kul att se alla olika utklädnader :D

Kvällen började iallafall med förfest här hemma med några stycken trevliga typer ;) Tyvärr så blev det en hel del klydd med musiken här hemma, men det löser sig till slut ändå :)
Vid halv elva begav vi oss till Magasinet, där resten av skolans djur befanns sig. Och jag hade riktigt ball där för en gångs skull :) Dansade som aldrig förr, hängde i baren och bara flummade runt ;) Haha! Riktigt skoj hade jag iallafall och en precis lagom fylla blev det ;)
Lagom när det var slut så promenerade jag och älskling hemåt mot mig. Och det tog en stund.. Med andra ord så tog det ca 45 minuter att gå från Magasinet hem till mig, vilket som annars tar typ en kvart ;) Haha! Fråga mig inte varför det tog sån tid, älskling skyllde tydligen på att jag skulle stanna typ var tredje meter.. Hmm! Hahaha ;)
Väl hemma iallafall så somnade vi båda ganska snabbt och nästa dag var det bara till att stiga upp och bege sig till skolan. Det kändes ju lagom kul och jag var hyfsat sliten hela dagen :/ Haha!
Men kvällen var iallafall riktigt rolig och det tackar jag alla min frieeeeends för! :D

Bjuder på några bilder från förfesten..
       

Onsdagen var som sagt väldigt seg! Jag gjorde inte allt för mycket :) Gick i skolan till typ tjugo i två och sen cyklade jag hem och sov en bra stund :) På kvällen blev det bara mys med familjen, med lite sällskapsspel och massa skratt ;) Och sen kom älskling hit och sov här <3

Idag var det skola som vanligt, tyvärr har vi inte sovmorgon på torsdagar mer :/ Istället ska vi ha geografi md Gullan då. Suuug!
Vi slutade iallafall tidigt idag och jag var hemma redan vid ett :)
Sen dess har jag bara sovit en stund och kollat tv. Nu sitter jag mest här och kollar runt på lite bilder :)
Snart ska jag äta något tänkte jag och sen bege mig till tennisen för att jobba. Efter jobb blir det träning på gymmet :) Måste verkligen komma igång ordentligt nu!

Bjuder på några random-mobilbilder från de senaste dagarna ;)
    
   

Nu ska jag kila, hörs och ses. Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

undrar vem hon i jackan är?:o

2009-01-17 @ 20:30:11
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback