torsdag

    Inlägget skrivet: 2009-01-22 kl: 21:11:51
Jag hatar den här dagen,.. tur att den snart är slut iallafall!
Precis allting har gått emot mig i idag. Imorse börjar det med att får fön, hårtork, hårblås, you name it. Den gick iallafall i sönder och jag kunde inte få rätt på mitt hår. Så idag är det verkligen en bad hair-day :/
Skulle iallafall ge mig iväg till skolan när jag kommer ut och upptäcker att där är punka på mins cykel. Det är typ tionde gången den här månaden. Hatar sånt!
Fick iallafall skjuts till skolan av snälla mamma. Tack!
Väl i skolan så har vi Gulsen första lektionen. Riktigt mycket pain in the aaaaas. Jag orkar verkligen inte med henne och FN-rollspelen på Borgarskolan närmar sig och jag fattar typ ingenting?! Och om man väl frågar så får man svar på något helt annat. Konstigt att man får panik och känner sig stressad. Usch och fy!
Kom iallafall hem vid halv två och då pluggade jag lite och vilade en stund :)
Sen har jag jobbat två timmar och det kändes drygt som tusan! Börjar bli hyfsat trött på det..
Har iallafall varit och tränat på Oasen nu ikväll efter jobbet och det kändes bra. Även om jag är sjukt trött i hela kroppen, så känns det skönt att träna och rensa tankarna lite. För just nu känns det som jag får panik på allting!
Jag känner mig så sjukt stressad och pressad. Man vill lyckas, man vill göra något bra, men man hinner inte, man orkar liksom inte bara. Just nu är det det j*vla FN-rollspelet som sätter griller i huvudet på mig och jag orkar snart inte längre. Ska iallafall jobba med resolutionen imorgon och hoppas att jag blir klar med den då annars orkar jag inte bry mig.
Jag är väl inne i en liten sån "nere-period" just nu.. Det kommer och går liksom. Men just nu har jag bara lust att skita i allting och bara gör ingenting. Jag blir bara så less på aaaaallting!
Och helgens planer sket sig ju rent ut sagt.. Blir bara så himla trött på sånt, när det blir en massa klydd liksom. Folk borde ju faktiskt kunna bestämma sig. Men jaja, det händer en del andra roliga saker ändå så förhoppningsvis blir helgen trevlig. Jag behöver det!

Nej, nu ska jag inte sitta här och beklagar mig mer. Ska ta en dusch nu och sen försöka komma i säng i tid :)
Imorgon är det en ny dag och nya bekymmer.. Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Kommer du på något bra så vi slipper rollspelet är jag på till 100% ! <3

2009-01-23 @ 07:37:58
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback