torsdag

    Inlägget skrivet: 2009-01-29 kl: 21:25:54
Hyfsat lagom dag i skolan och förhoppningsvis så gick provet bra. Vet redan nu att jag hade fel på en fråga, men vi får väl hoppas att resten av provet är bättre :)
Var hemma vid två iallafall och sen stack jag och jobbade fyra till sju, har en timme mer nu den här terminen. Det funkar väl!
Körde ner en snabb runda till Maxi med mamma och syster direkt efter jobb. Och nu har jag precis varit ute och powerwalkat med syster i en timme. Riktigt härligt! Precis vad vi behövde :)
Nu ska jag duscha och bädda rent i sängen och sen blir det läggdags. Puss och godnatt!

Den här bilden beskriver mitt liv ganska bra just nu . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback