tisdag

    Inlägget skrivet: 2009-01-20 kl: 14:54:01
Slutade två timmar tidigare idag :) Skönt som tusan!
Hade filosofi sista lektionen och då diskuterade vi en hel del om djur och om det är rätt att äta kött eller inte
Alltid kul att hlra vad folk har för olika åsikter ;) Haha! Men vissa borde ju inte ens yttra sig, särskilt inte om man har väääldigt mycket dubbelmoral! Jag tycker att det är upp till var och en att bestämma och även om jag inte äter kött så klandrar jag inte dem som gör det..

Nu sitter jag iallafall mest här och väntar på att älskling ska sluta. När han slutar vid halv fyra så ska vi gå en lång promenad i det härliga vädret :) <3
Sen blir det nog lite plugg och städning :)
Nu ska jag fika lite med mamma och sen ska jag gå och möta älskling :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback