tisdag

    Inlägget skrivet: 2009-01-06 kl: 23:27:48

Igår var det som sagt förfest med tjejerna och sen begav sig jag, Joanna och Sara oss in till Malmö och närmare bestämt KB :) Väl där inne så var det väl inte någon höjdare precis. Tyvärr! Musiken var inte särskilt bra och människorna var en klass för sig! Så efter en liten stund där bara så gick vi över gatan till Ice istället där det blev mer dricka och en massa snack :) Precis lagom mycket av allt det goda! Kvällen avslutades sedan på ett kebabställe och jag var lagom hemma vid kvart över tre :) Tack för en trevlig kväll! <3

Gårdagens outfit ,
 

Idag fick jag stiga upp vid åtta, eftersom älskling kom på den knäppa idén i går kväll att vi skulle åka till Vallåsen idag :) Så det var bara till att stiga upp efter ca fyra timmars sömn.. Men vad gör man inte för kärleken?! ;) Hahaha! Så vi begav oss dit med Karro, Malin och lite senare så kom även Tobbe dit :) Det blev en massa skidåkning, fika, kyla och några vurpor hit och dit ;) Men det var iallafall en supertrevlig dag med mycket trevliga typer ;D Efter en heldag i backen så kände vi oss lagom klara och begav oss hemåt. Och ikväll har jag bara kollat på Drömkåken på tv med familjen och Johan :) Nu ska jag nog sova snart tänkte jag. Man får ju snart vänja sig vid att lägga sig tidigt och gå upp tidigt när skolan börjar :) Kommer nog sova hyfsat gott i natt eftersom jag är helt slut i hela kroppen efter en trevlig dag på Vallåsen! ;)

Bjuder på några bilder från dagen!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback