söndag

    Inlägget skrivet: 2009-01-11 kl: 17:34:32
Världens tråkigaste lördag igår..
Jag gjorde verkligen inget vettigt alls. Jag orkade verkligen ingenting och ingenting känns särskilt kul längre!
Skulle ha festat lite, men var inte alls på humör för det. Så jag hade helt enkelt en mycket lugn hemmakväll med Körslaget och en paradis-chokladask ;)

Idag har jag däremot varit på en liten tur med hela familjen och älskling :) Vi har varit en runda på IKEA och även en runda på Svågertorp :)
Nu kom vi hem för en stund och har precis ätit :) Resten av kvällen blir nog ganska lugn. Ska kanske gå en runda med älskling och sen tänkte jag se film, A lot like love som visas på tv ikväll :)
Imorgon är det skola som gäller igen, första lektionen med Staffan. Trååååk!
Nu ska jag plugga lite glosor och sen bara ta det lugnt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback