onsdag

    Inlägget skrivet: 2009-01-21 kl: 22:49:49
Träningen inna gick väl sådär.. Tränar med lite nya människor nu så det tar väl ett tag innan man kommer in i det :) Men blir väl förhoppningsvis bra till slut.
Nu sitter jag mest här för att det ska så vara. Borde egentligen gå och lägga mig, vilket jag ska snart.

Har även kommit på en annan sak.. Jag ska sluta göra smileysar när jag skriver. Jag vet inte, men jag har bara fått en liten knasig idé. Jag läser ofta väldigt många olika bloggar och jag har kommit fram till att de flesta använder sig inte av smileysar och jag kommit på mig själv att jag tycker att det är mycket roligare och intressantare att läsa då. Jag använder själv vääldigt ofta av smilyes, men jag ska sluta med det nu. (Så gott kan jag iallafall, hehe!)
Nej, men det känns som en mycket mer seriös blogg om man inte över öser inläggen med en massa söta gubbar från msn. Så nu ska min blogg bli seriös, men ändå rolig har jag tänkt mig. För man kan ju faktsikt uttrycka sina känslor ganska bra utan smileysar också, och det är det jag tänker försöka :) Så wish me luck! Haha!



Nu borde jag faktiskt göra något annat, som att gå och lägga mig kanske. Börjar åtta imorgon som vanligt, trist men sant!
Jag får se framemot helgen istället då det är en hel del trevligt inplanerat. Sånt gillar vi :)
Nu kallar sängen. Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback