måndag

    Inlägget skrivet: 2009-01-05 kl: 16:56:13
Tyvärr blir det inte lika mycket uppdatering nuförtiden! Det händer inte särskilt mycket på lovet och sen har jag liksom ingen lust att sitta vid datan och häcka hela tiden :)
Så det får bli en liten längre uppdatering nu istället om de senaste dagarna..

I lördags umgicks jag med Mange :) Och vi hade bara en typisk "tjej-chill-kväll" ;) Vi hyrde film, käkade godis och snackade litta skit ;)
Vi såg 27 dresses, som vi har sett innan men den är en toppen film!
Jag gillar den ;)
Senare på kvällen åkte jag hem till älskling och sov där :)

Igår var vi hembjudna till älsklings farmor, så där tillbringade man eftermiddagen :) Vi åt gott och fikade :)
Senare begav sig jag, älskling och Karro till Flanningen och åkte skridskor istället :) Även om jag mest stod still och snackade ;) Haha! Sen kom även Mira, Linus och Tobbe dit så vi spenderade en stund där.
På kvällen beställde jag och älskling mat från Wook House och bara tog det lugnt :)

Idag vaknade vi inte förrän vid tolv, det har blivit en dålig vana att sova länge.. Haha!
Har iallafall inte gjort så mycket idag. Eller jo, jag har faktiskt skrivit ett brev på engelska som vi hade i läxa. Så det ska jag renskriva nu och sen skicka in til Staffan. Så lite nytta har jag ju gjort idag :)
Vid sex-tiden hade jag tänkt gå och göra mig i ordning och sen bege mig till Fidde vid åtta :) Då är det förfest med tjejerna som gäller och sen blir det utgång till KB i Malmö. Det kommer säkert att bli en trevlig kväll! ;)
Nu ska jag skriva klart brevet och sen börja fixa mig :) Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback