lördag

    Inlägget skrivet: 2009-01-03 kl: 19:08:54

Igår blev det en runda till Malmö eller rättare sagt Media Markt och det blev en ny data till syster som vi har meckat med lite idag :)

Sen igår så blev det även den första skridskoåkningn på Flanningen :) Var där en runda och åkte lite med älskling och Rasmus, kul men hyfsat jobbigt och ont i fötterna fick jag. Haha!
Efter en stund där iallafall så åkte vi hem till Rasmus och då kom även Mira, Linus och Frida dit :) Vi kollade film, snackade och bara umgicks :) En trevlig chillkväll med andra ord! :)
Vid två-tiden så var vi trötta och jag och älskling begav oss hem till honom och sov.

Idag vaknade vi inte förrän vid tolv och det var skönt att sova ut för en gångs skull :) Annars är jag ju van vid att stiga upp vid åtta på lördagar.
Vi tog det lugnt iallafall och käkade lite frukost och så. Sen körde vi hem här och fixade med datorn och det gick super!
Har precis ätit med familjen nu, vi åt supergod tacopaj :)
Ikväll ska jag umgås med Mange, det händer tyvärr inte så ofta nu för tiden. Vi ska iallafall nog bara ta det lugnt, hyra film och käka lite gottis ;) Myskväll till tusen!
Ha en bra lördagskväll allihopa! Hörs!


Kommentarer
Postat av: Maraja

amen jag hatar ordet g o t t i s xP

2009-01-04 @ 16:29:00
URL: http://maaaraja.blogg.se/
Postat av: Maraja

haha, amen jag hatar ordet g o t t i s ;D

2009-01-04 @ 20:27:32
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback