lördag

    Inlägget skrivet: 2009-01-31 kl: 20:06:30
Igår blev det en lugn kväll hemma hos älskling <3
Vi kollade på film med Karro och Åke och bara tog det lugnt och hade trevligt :) Vi såg Welcome home roscoe jenkins och den var hyfsat bra.



Sen åkte jag hem vid halv ett-tiden och somnade direkt.
Jobbade idag som vanligt. tiden gick ganska snabbt idag. Sköönt!
Efter jobb har jag inte gjort allt för mycket. Har bara sovit lite, läst min svenskbok och kollat tv. Har även lagt upp lite nya bilder på facebook, så kolla gärna in där*
Nu har jag precis ätit mammas goda middag och snart väntar efterrätten också. Gott som bara den!
Ikväll händer det väl annars inte så mycket.. Jag är egentligen sjukt sugen på fest, men inte en kotte i hela de här stan verkar vara sugen så det blir nog inte så mycket av det. Ska iallafall ta en dusch nu och sen får jag väl se vad som händer :) I värsta fall får det bli en lugn hemmakväll med mamma och pappa, haha. Men det kan ju vara trevligt på sitt sätt också :)
Önskar er andra en trevlig lördag iallafall! Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback