fredag

    Inlägget skrivet: 2009-01-09 kl: 10:29:57
Sitter här i skolan nu och fattar inte ett skit av Gulsens uppgift som vi har fått! Orkar inte liksom!
Skönt att det är fredag idag och INGET jobb imorgon :) Känns som en lättnad!
Ikväll ska jag kanske spela bowling med några trevliga typer och blir inte det av så ska jag nog bara se Let's dance och mysa med två vänner :)

Snart ska jag bege mig till Bastionen och sälja biljetter och efter det så blir det lunch med mammie och syster i stan :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det tänkte jag inte alls på :/ Tack så mycket & självklart ska jag åka lite för dig med :):) <3

2009-01-09 @ 17:23:15
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback