9 januari 2009

    Inlägget skrivet: 2009-01-09 kl: 19:29:33
På lunchen idag så körde jag, mamma och syster ner till stan och åt på A9 :) Supergott var det och mysigt också såklart!
Nu har vi precis ätit (igen..) Haha! Blev hämtmat idag, känns som vi bara har tryckt i oss en massa onyttig, men god mat idag :) Jaja, ibland får man unna sig. Dieten börjar ju först på måndag, så jag har helgen på mig att frossa i godsaker :)

Snart ska jag fixa mig lite och sen ska jag bege mig till Maria för att kolla på Let's dance med henne och Bina :) Ska bli trevligt <3 Och det ska bli kul att se hur det går för Stockholms blondaste tjej ;) Haha!
Så nu ska jag kila och göra mig klar och jag önskar er alla en fortsatt trevlig fredagskväll :) See ya!

Kommentarer
Postat av: Maraja

Haha, jaa värsta paradiset för mig ;D

2009-01-10 @ 00:14:46
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback