8 januari 2009

    Inlägget skrivet: 2009-01-08 kl: 15:15:28
Precis lagom lång dag i skolan idag! Började kvart över nio och slutade kvart i ett, perfekt mjukstart efter jullovet :)
Även imorgon blir det en kort dag, slutar redan elva och sen ska jag sälja biljetter till 150-dagars med Carro :)
På tisdag är det feeeeest på Magget som gäller och det är djurtema för hela slanten :D Ska bli ball!
Just nu gör jag inte allt för mycket. Vilade en kort stund efter skolan och nu sitter jag mest här och har tråkigt. Sitter och kollar runt på lite bilder bara på facebook och bdb..
Min plan för i eftermiddag var att städa undan alla mina högar med kläder som täcker mitt rum. Men som vanligt så hamnar jag här istället. Fy skäms på mig! Haha. Orkar inte göra särskilt mycket.
Är hungrig också, så jag får väl gå ner och ta något att äta snart :)
Nu ska jag kila. Hörs!

Dagens låt: Meryl Streep - The Winner Takes It All


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback