7 januari 2009

    Inlägget skrivet: 2009-01-07 kl: 14:59:23
Idag vaknade jag med älskling vid tolv-tiden. (Det kommer nog bli svårt att gå upp tidigt imorgon.. Haha!)
Vi åt iallafall frukost och sen körde älskling hem. Sen dess har jag inte gjort allt för mycket, har bara degat framför tvn och suttit här vi datan. Och nu såg jag att tiden har rusat iväg och klockan är redan tre. Hela dagen har ju nästan gått utan att jag har gjort något vettigt :/ Tråkigt men sant!
Jag har iallafall tänkt gå en promenad, det är ju trots allt en ganska härlig dag md fint vinterväder :)
Resten av dagen blir nog bara lugn, ska fix lite till skolan imorgon bara annars händer det inte så värst mycket.
Nu blir det nog snart en promenad! Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback