2 januari 2009

    Inlägget skrivet: 2009-01-02 kl: 10:00:33
Nyår blev lyckat och jag hade en supertrevlig kväll ;)
Blev ju först matlagning och lite förfest hos Mange och sen drog jag vidare till Tobbe :) Där var festen i full gång och en massa trevliga människor befann sig där :) Vid tolv-slaget blev det en runda till torget, även där träffade man en massa trevligt folk och önskade alla gott nytt år! Efter en stund där så traskade vi tillbaka till Tobbe där festen fortsatte ett bra tag. Vid halv fyra kände jag och älskling oss klara för kvällen, så vi tackade för oss och begav oss till shell för att äta :) Fylle-mat smakar alltid lika gott, synd bara att man har lite svårt att behålla det i magen! Haha.
Vi var iallafall lagom hemma vid fyra på natten och då hade jag en aning svårt att sova. Kan bero på den jäkla huvudvärk jag hade :/ Men till sist somnade jag i älsklings famn :)
Men kvällen i det stora hela var iallafall väldigt trevlig, så tack till alla som förgyllde min kväll! :) <3

Igår blev det inget bloggande alls, jag orkade inte helt enkelt. Gick inte upp förrän vid två och resten av dagen var väldigt seg och jag gick inte ens utanför dörren. Det blev mest lite umgänge med familjen och film-tittande, kollade även på Victoria Secret´s Fashion Show. Gryyym!
Idag har jag redan hunnit vara i stan. Jag gick upp redan halv åtta idag och gjorde mig iordning och vid halv nio så begav sig jag, mamma och syster ner till MQ på vip-rea innan öppning :) Det blev en hel del inköp, bland annat två tunikor för min del :)
Så nu är vi hemma igen och resten av dagen ser ut att bli ganska lugn. Ska kanske åka in till Malmö med pappa och syster för att handla en ny data till syster :) Annars får jag se vad som händer, vill träffa älskling också ;)
Nu tänkte jag kolla på tv en stund innan det kankse blir en tur till Malmö :)
Ha en bra dag allesammans! Puss!

(PS. Ett tack till Maria för den söta presenten ;) Hihi! DS.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback