19 januari 2009

    Inlägget skrivet: 2009-01-19 kl: 18:54:01
Dryg dag i skolan idag!
Efter skolan så åkte jag iallafall en runda till Malmö med älskling :) Det blev en runda på Mobilia och även Svågertorp och jag inhandlade en ny skidjacka ;) Superfin, enligt mig själv iallafall! Ska bli kul att inviga den i Norge om tre veckor :) Längtar som bara den!


Min nya skidjacka från Warp :)

Nej, för att komma till det jag egentligen skulle skriva lite om tänkte jag.. Helgen i all sin ära :)
I fredags slutade jag tidigt och sen på eftermiddagen stack jag till tennisen för att träna. Ska börja träna en timme till på fredagar nu också, kul! :)
På kvällen gjorde jag inte allt för mycket. Var bara hemma och kollade lite smått på Let´s dance och bara mös ;)
Sen kom älskling hit och sov här :)
I lördags på eftermiddagen så var det kalas för älskling som gällde (eftersom han fyllde år i söndags) :)
Det blev massa tårtkalas och trevligt umgänge med hans släkt :)
På kvällen beställde vi mat från A9 och sen blev det filmkväll med Karro och Åke :) Kollade på The List och en annan film som jag inte kommer ihåg vad den hette, men den var inte särskilt bra iallafall. En mycket mysig kväll med trevligt umgänge :)
I söndags så var det ju då som sagt älsklings födelsedag och vi var en runda med mamma i Malmö för att handla lite nödvändiga saker. Bland annat tyg till min balklänning och älskling handlade lite snowboard-grejer för hans födelsedagspengar ;)
På kvällen blev det massa plugg och mys :) Så för att sammanfatta det hela så har det varit precis en lagom trevlig helg! :D Det tackar vi för :)

Nu ska jag byta om och sen bege mig till Oasen för ett hårt träningspass :)
Seeee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback