vardagslyx?

    Inlägget skrivet: 2009-02-22 kl: 16:12:44
Just nu orkar jag inte alls återgå till vardagen.
Är hemma igen från Norge där jag har haft en riktigt trevlig vecka med bra skidåkning. Det är typ allt jag orkar skriva om det just nu.. Bilder och mer info kommer väl förmodligen längre fram. Jag kan iallafall sammanfatta veckan med trevlig ;)

Har pluggat en del nu under förmiddagen men jag har inte precis blivit klokare ändå. Har pluggat en massa filosofi, borde egentligen göra samhäll B också, men det får faktiskt komma i andra hand just nu. För nu måste jag istället plugga filosofi och affärsengelska. Tummen upp för det! NOT!

Skulle egentligen hoppat in i duschen för sisådär en timme sen hade jag bestämt mig för, men såklart så har jag ju inte kommit längre än till den här dumma skärmen. En riktigt seg söndag idag med andra ord. Och jag saknar äkskling (även om jag har varit med honom dygnet runt den senaste veckan) och jag är så sjukt sliten känns det som. Det känns liksom som jag har festat i typ 14 dagar och är sliten som bara den.
Kan ju faktiskt bero på att man satt i en bil i drygt 12 timmar ifrån för att komma hem. Det var seeeeegt!
Nej, nu måste jag faktiskt ta tag i något.. Känns som har jag så mycket att göra, så att istället för att börja på något så gör jag ingenting alls istället. Lite typiskt mig faktiskt!
Ska iallafall ta en dusch nu och sen fortsätta med filosofin. Och sen blir det middag och resten av söndagen blir förmodLigen ganska lugn och TRÅKIG!
See you another day! Hoj!

Kommentarer
Postat av: joanna

Välkommen hem ;) vad roligt att ni haft det bra !! <3

2009-02-22 @ 19:30:31
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback