tjockisvarning

    Inlägget skrivet: 2009-02-24 kl: 19:07:17
Jag kan inte påstå att dagen har blivit bättre precis, men man får väl se det lite positivt ibland.
Idag har jag iallafall pluggat (igen). Har pluggat affärsengelska, prov på fredag som gäller. Skönt att det är pratik nästa vecka iallafall så att man har tid att andas lite och kan pusta ut. Ska iallafall ta tag i mitt projetkarbete under den vecka, så att man kan komma en bit på vägen med det också.
Snart kommer älskling hit och då blir det film och mys bara :)
Kanske blir det en fastlagsbulle lite senare också, det är  ju trots allt fettisdagen idag. Mums på det!
Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande och mina engelskböcker.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback