tisdag

    Inlägget skrivet: 2009-02-24 kl: 12:53:45
Nu har jag en hel timme att slå ihjäl. Har precis haft filosofiprov och det gick väl hyfsat bra kändes det som.
Om en timme börjar samhällen och då ska vi ha en debatt om konflikten i Gaza. Hmm, hyfsat intressant! NOT!
Jag kan ingenting om det så det blir ju hyfsat lärorikt.
Hela den här dagen har väl mer eller mindre gått emot mig. En riktig skitdag!
Kom till skolan imorse klockan åtta och får reda på att Staffan är sjuuuuuuuk! Hallllååå, kan man liksom inte få reda på det lite innan kanske. Ganska typiskt Staffan är bli sjuk sådär utan att vi får reda på det. Det är ju liksom inte precis första gången det händer och det känns ganska misslyckat att man inte ens kan mejla till oss elever eller vad som helst. Nej, det är tydligen för svårt för lärare (läs: Staffan).
Så då hade man ju håltimme till klockan tolv istället. Så jag och Joanna fick gjort en del till vår debatt nu i eftermiddag. Blev klara med arbetet, så nu kan man lägga det bakom sig iallafall. En sak från listan som man kan stryka. Det gillar vi! Nu är det typ bara 1000 grejor kvar på listan att göra, men det får göras en annan gång.

Tyvärr blev det inte mycket uppdatering igår, utan jag ägnade hela eftermiddagen åt att plugga, plugga och plugga. Pluggade mest filosofi men även en del affärsengelska till provet som är på fredag. Så fort man har gjort ett prov så måste man börja plugga till nästa. Och det känns ju sådär lagom kul. Men det är väl bara till att bita sig i läppen och stå ut de sista månaderna. För sen är det STUDENT som gäller :)
Nej, nu ska jag inte sitta här och svamla mer. Får se om jag kan hitta de andra tjejerna och sen blir det samhäll B.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback