thank god it's friday

    Inlägget skrivet: 2009-02-06 kl: 15:23:13

Kort och lugn dag i skolan. Sen blev det en runda i stan med Joanna och Maria.
Efter det var jag på Kicks och vaxade armarna och sen vidare till tandläkaren. Det såg bra ut förutom sprickor i två gamla lagningar så nu ska jag behöva laga dom igen?! :O Kan dem inte bara laga dom ordentligt första gången?? Pallar inte sånt här. Ska iallafall få gjort det innan man måste börja betala så det är ju bra!



Snart ska jag iväg och träna tennis. Ikväll blir det antingen fest i Höllviken eller bara en lugn kväll med trevligt umgänge :)
Får se vad vi är sugna på sen hel enkelt.
Nu ska jag byta om. Trevlig fredag till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback