skola, malmö, jobb, stan!

    Inlägget skrivet: 2009-02-27 kl: 20:40:22
Idag var det en kort dag i skolan, slutade redan klockan elva.
Då tog jag bussen med Joanna till Malmö och där spenderades större delen av eftermiddagen och det var trevligt
Tyvärr hittade vi inte lika mycket som vi hade hoppats på. Men jag fick iallafall en tunika från BikBok med mig hem och fick väl räcka :)
Direkt efter Malmö så blev det jobb på tennisen i två timmar och direkt efter jobb blev det en snabb runda till stan för att inhandla en tröja till imorgon, då det blir 20 års-fest för Rasmus :) Det ska bli himla trevligt!
Ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll. Nu sitter jag och halvkollar lite på Let's dance och snart ska jag hoppa in i duschen tänkte jag och sen förmodligen bara ta det lugnt hela kvällen.
Imorgon blir det jobb som vanligt och sen väntar trevligheter som sagt.
Nu ska jag återgå till tv-tittande och sen duschen.
Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback