onsdag

    Inlägget skrivet: 2009-02-11 kl: 19:33:00
Idag har ja överlevt ännu en dag på Borgarskolan med FN-rollspelet.
Det var hyfsat drygt idag men ändå ganska kul eftersom jag själv fick sagt en hel del idag och det var ganska skoj. Men för övrigt så är dte mest drygt och segt att bara sitta där och lyssna på tio olika resolutioner och tusen olika tillägg!
Men man får stå ut sista dagen imorgon också och sen är det över. Och på fredag är vi lediga och sen börjar lovet och då bär det av til Norge med massa härliga människor. Det ska bli kul!

Ikväll ska jag inte göra mycket alls. Just nu sitter jag bara i soffan med systers laptop och kollar in lite bloggar och så :)Ganska lugnt med andra ord!
Ska lägga mig tidigt idag också så att man orkar med morgondagen. Sen är det lov som gäller :D
Nu ska jag återgå till min viloposition i soffan ;) Haha!
Hörs och ses. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Maraja

man är ju nästan helt utbränd i öronen efter dessa dagarna!

2009-02-11 @ 19:41:37
URL: http://maaaraja.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-13 @ 03:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback