onsdag - deppig dag

    Inlägget skrivet: 2009-02-04 kl: 17:50:42
Idag slutade vi redan vid halv elva tiden, men sen stannade klassen kvar för att planera lite inför spexet.
Det blir alltid kaos när vår klass ska försöka komma överens men vi fick iallafall planerat en del till slut och det blir säkert bra i slutändan!
Efter skolan har jag inte gjort något vettigt alls. Jag cyklade hem, satte på en film och somnade i soffan.
Jag har egentligen tusen grejor jag skulle kunna göra. Till exempel; kartlägga länderna inför FN-rollspelet, sk´riva min del av debatten till samhäll B eller skriva lite på projektarbetet. Men idag har jag helt enkelt inte orkat. Har pluggat konstant de senaste två veckorna och idag var jag inte alls sugen på att behöva sitta och vara koncentrerad och försöka förstå vad man gör. Så hela min eftermiddag har varit lugn.
Och nu har jag precis ätit lite och tänkte slänga mig i soffan en stund igen. Sen är det dags att gå och byta om och bege sig till tennisträningen.

Känns som jag har en massa konstiga känslor inom mig igen..
Jag vet inte vad det är som händer. Vissa dagar känns allt toppen, men dagar som denna känns det mesta bara skit! Blir så trött på mig själv när jag kommer på fel tankar. Jag tänker helt enkelt för mycket.
Liksom det stod i mit horoskop idag så ska jag inte grubbla så mycket utan försöka vara lite med uppmuntrande istället.

Kräftan
Tecknen råder nu Kräftan att inte grubbla så mycket. Försök i stället muntra upp dig själv - och andra!


Men det är fan inte lätt när det mesta runtomkring är svårt. Ser framemot sommaren och studenten! Tur att man har något att längta efter iallafall :)
Nu blir det en lugn stund i soffan innan träningen. Hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback