onsdag

    Inlägget skrivet: 2009-02-25 kl: 17:20:31
Idag var det en ganska dryg dag i skolan. Gulsen kan verkligen gå en på nerverna, men man får väl stå ut helt enkelt.
Efter skolan blev det en runda i stan med Maaarja, för att kolla på lite fest kläder. Det är ju trots allt några fester hit och dit som är inplanerade nu framöver. Tyvärr hittade jag ingenting alls, så det får kanske bli en shoppingrunda till Malmö en dag istället.
Nu i eftermiddag har jag bara pluggat en massa affärsengelska. Ska ha prov på fredag och det är inte lätt alls att veta vad man ska plugga på riktigt. Men jag har iallafall försökt att få in lite glosor i huvudet iallafall och sen får vi ju se hur lyckat det blir på provet :)
Snart tänkte jag äta, middagen står i ugnen och är snart klar.
Sen ikväll blir det tennisträning, kul!
Imorgn är vi lediga. Skönt som bara den! Tyvärr måste den lediga dagen ägnas åt plugg, plugg och plugg.
Det är mycket igång just nu i skolan och det är väl bara till att bita ihop. Det är iallafall ändå alltid skönt att vara ledig från skolan lite.
Nu ska jag käka och sen blir det träning. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Maraja

amen det snygga paris kate and i tubtoppen! åh, den var ju assnygg :D

haha, gud vad vi älskar GULLAN!

2009-02-26 @ 14:20:07
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback