måndag

    Inlägget skrivet: 2009-02-02 kl: 19:19:29
Idag var det en ganska lång men ändå ganska lugn dag i skolan. Gjorde inte allt för mycket vettiga saker. Blir bara så himla trött på vår klass så fort vi börjar prata om spexet och utklädnaden till studenten.. Att inte folk bara kan bestämma sig så att man kan slippa allt klydd?!?!
Anyway, direkt efter skolan så hämtade iallafall mamma upp mig och vi körde då direkt till Ystad för att kolla på tyg till min balklänning. Efter lite tittande och letande så hittade jag ett supersnyggt tyg :) Det går lite åt det turkosa hållet och jag blev helt fast vid det direkt. Hur snyggt som helst, så det fick följa med mig hem. Det ska bli hur kul som helst att få uppsytt klänningen nu snart och bara vara hur fin som helst på balen i maj :) Jag längtar med andra ord! Vi hann även med en liten snabb shoppingrunda på gågatan och då fick två tröjor också följa med hem :)
Nu kom vi nästan precis hem. Och jag tänkte byta om till mjukis, ta något att äta och bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag borde egentligen träna, men det känns som det finns vettigare saker att göra. Till exempel som att läsa min svenskbok och städa mitt rum. Så träningen får bli en annan dag.
Nu ska jag kila. Höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback