mååååndag

    Inlägget skrivet: 2009-02-09 kl: 17:25:51
Dryg dag i skolan idag, slutade inte förrän tre.
Då blev det en runda till turistbyrån med Maraja för att jag skulle presentera mig och så inför praktiken vecka 10 och dem som jobbade där verkade hur trevliga som helst. Så det blir säkert bra!
Sen blev det snabbt hem och äta lite och sen ner till stan igen med mamma för att fixa lite till min balklänning. Det mesta är klart och nu måste jag leta skor. Det är visserligen ett tag till men det är lika bra att få gjort det.
Sen blev det även en snabb runda upp till Willys och nu är vi hemma igen :)
Snart blir det mat och ikväll ska jag inte göra mycket annat än att förbereda mig inför imorgon. Det råder en aning panik i i mitt huvud just nu och jag känner mig sjukt stressad och har ingen koll på läget. Ikväll ska jag iallafall läsa igenom lite fakta tills imorgon, lägga fram kläder och så. Lika bra, eftersom imorgon måste jag gå upp klockan fem och klockan sju ska vi ta bussen till Malmö. Usch, jag kommer vara helt slut efter dessa tre dagar och FN-rollspelet har verkligen tagit kål på mig. Jag orkar inte mycket mer! Det ska bli så himla skönt att ha det avklarat, då kan man äntligen slappna av lite igen (innan man måste sätta igång med nästa sak..)

Nu kallar mamma och maten är klar.
Ha det fint och wish me luck tomorrow! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback