heldag på borgarskolan

    Inlägget skrivet: 2009-02-10 kl: 19:05:08
Idag har vi som sagt varit på Borgarskolan i Malmö hela dagen och haft FN-rollspel.
Steg upp kvart över fem i morse och klockan sju stod jag på Övre med klassen och tog bussen till Malmö.
Dagen har faktiskt flytit på ganska bra och det var kanske inte så hemskt som jag trodde. Men i längden blir det nog hyfsat drygt och man kommer nog att vara gaaaanska trött efter dessa tre dagar. Men man får väl tänka positivt och upp med humöret! :)

Var hemma vid halv sex tiden och åt middag med la familia då.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och vila upp mig inför imorgon, då det blir en heldag med debatt i utskotten.
Känns sådär kul!

Idag fyller även Amela och Bina år! Båda två blir 19 år, old ladies ;) Haha!
Så ett stort grattis till dem båda två! :D <3

 

Nu ska jag slänga mig i soffan. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback