happy valentine's day

    Inlägget skrivet: 2009-02-14 kl: 14:51:06
Idag har jag som vanligt varit och jobbat fyra timmar, helt okej! Får även min lön idag och det är ju aldrig fel :)
Nu ska jag fixa och dona en massa så att allt är klart till imorgon när det bär av till NORGE :D Det ska bli riktigt kul ;)
Jag ska även fixa en del saker till ikväll och jag ska överraska älskling lite ;) Hoppas han uppskattar det <3
Man får ju passa på att vara lite EXTRA kärleksfull när det är alla hjärtans dag ;) Hihi!

Nu ska jag kila och fixa allting och få gjort det så fort som möjligt.
Imorgon bär det som sagt av till Norge så det blir förmodligen inte fler blogginlägg från mig innan vi åker, så jag får ju passa på att önska alla en trevlig alla ♥-ans dag! :) <3
Och vi ses och hörs om en veckan. Ha det fint. Ciaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback