fredagen den 13:de..

    Inlägget skrivet: 2009-02-13 kl: 13:52:18
Igår hade jag skrivit värsta långa inlägget om dagen men sen när jag skulle publicera det så gick det inte och allt försvann :/ Snacka om stöööörigt!
Igår så var det iallafall sista dagen med FN-rollspelet på Malmö Borgarskola och det fick bra. Det var så otroligt drygt och det är verkligen skönt att det är över så at man kan andas ut igen :)
När vi kom tillbaks till Trelleborg så blev det en runda i stan med Maraja för att handla present till Amela, dit vi ska på tjejmiddag ikväll. Trevligt!
Sen på kvällen åkte jag hem till äskling och bara tog det lugnt och sov där :) <3

Idag blev vi lediga från skolan eftersom vi har varit på Malmö Borgarskola till typ halv fem dessa tre dagarna, så vi fick helt enkelt ledigt idag och det är skönt som tusan!
Idag har jag hunnit plugga lite, varit på willys och nu ska jag börja rensa min garderob och packa till Norge. Det kommer bli så himla kul ;)
Nu måste jag sätta i gång med städningen.
Sen blir det träning och ikväll blir det ju som sagt tjejmiddag hos Amela och sen ska jag träffa Mange också eftersom hon åkte till Mexico imorgon :)
Ha det bra fredag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback