6 februari 2009

    Inlägget skrivet: 2009-02-07 kl: 16:18:27
Igår blev det en ganska misslyckad kväll. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig.
Efter min träning så fixade jhag mig och så iallafall och sen vid åtta kom Mange hit och vi begav oss till Christoffer på förfest där det redan befann sig en hel del andra. Väl där så var det väl inte precis jättelivat och efter ett tag traskade jag och Mange ner till stan (själva) för att bege oss till A9. Men väl där så var där packat med folk och vi kände inget direkt sug längre. Så istället promenerade vi hem vid kvart i tolv och jag var lagom hemma vid tolv och halv ett sov jag som en stock. Med andra ord så blev kvällen hyfsat tråkig och misslyckad. Nu i efterhand så hade vi förmodligen haft roligare på Millenium i Höllviken :) Men som sagt, det är alltid bra att vara efterklok!

Idag steg jag iallafall upp som vanligt vid åtta och begav mig till jobb.
Har inte gjort allt för mycket nu i eftermiddag. Har bara sovit en stund och kollat lite på tv.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vid sex-tiden kommer älskling hit och då ska vi bege os till mormor och morfar för att äta god middag där :)
Efter det får vi väl se vad som händer.. Våra stora planer om brak-fest verkar inte bli så bra iallafall. Så man får väl se sig om efter något annat. Haha!
Nu väntar duschen och sen en god tre-rättersmiddag. Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vi hade säkert haft skittråkigt på en brakfest ändå..haha, gäller att tänka positivt ;)

2009-02-07 @ 16:21:36
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Maraja

hahah, jag ska hitta en brakfest inom snart asså!:D

2009-02-07 @ 19:50:01
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback