saturday night fever

    Inlägget skrivet: 2009-04-25 kl: 16:52:35

I torsdag firade vi som sagt 50 dagar till studenten och det blev lyckat!
Har inte orkat sitta vid datan sen dess så därför blir det lite uppdatering om det nu..

Kvällen började som sagt hemma hos Maria, där en del trevligt folk befann sig (de flesta var från klassen..)
Och det var hur trevligt som helst, så ett stort thaaaanks till Maaaraja för förfesten :) <3
Vid elva-tiden (om jag inte minns fel) så begav vi oss till Magasinet där festen fortsatte. Och enligt min mening så blev det riktigt lyckat, även om där inte var jättemycket folk. Men jag hade iallafall himla trevligt och nu i efterhand så inser jag hur jävla full jag egentligen var när jag väl kom till Magget! Hm, trodde att jag var precis lagom berusad men skenet bedrar trots allt! Haha, ball som fan var det iallafall!
Vid ett traskade jag och älskling till Shell och sen promenerade vi hem är och somnade på studs. Inte trötta och fulla för ingenting!
Fredagen blev seg som fan! Men jag begav mig iallafall till skolan kl 08.00 som vanligt och det är jag ganska stolt över att jag verkligen orkade masa mig upp ur sängen, medans älskling ligger kvar och bara snoozar. Väl i skolan iallafall så hade vi Monica och under lektionen hände det en liten "olycka", kan man väl säga.. Haha!
Dem som vet dem vet helt enkelt, ni andra som inte vet får låta fantasin sprudla! Haha! En gång är ingen gång.. Är det inte så man säger?!
Resten av fredag blev iallafall bara väldigt lugnt, orkade inte göra mycket. Var iallafall och tränade tennisen och sen kvällen ägnade jag bara till plugg (tro det eller ej) och mys med älskling :)

Idag har jag varit och jobbat, as usually. Snart ska jag hoppa in i duschen och ikväll ska jag bege mig till Mange där det väntar lite trevligt chillkrök! See ya laaaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback