onsdag

    Inlägget skrivet: 2009-04-29 kl: 22:05:26
Idag har det vavri en precis lagom lugn dag!
Hade elevråd i skolan och jag och Carro fixade med lite saker till studentveckan, men annars hände inte så mycket.
Blev en runda till stan med Mange och Maria efter skolan och jag handlade lite grejer till balen, smycke och så :)
Sen har jag även varit en runda på Maxi med mamma, där jag inhandlade typ världens största vattenpistol till studentveckan, hahaha! Ska bli ball och använda den! Håll er inne sista veckan ;)
Ikväll har jag varit och tränat tennis, det var två sega timmar idag. Kändes som jag inte hade någon ork alls, och jag var så sjukt seg i benen.
Stack även och solade efter träningen och nu ska jag ta en dusch tänkte jag!

Imorgon är dte valborg och det ska firas med lite grillning/förfest hemma hos mig och sen vidare till Horizont. Det blir säkert en ball kväll! ;D
Nu ska jag kila.
Hörs en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Joanna

hade migrän när jag vaknade imorse så fick ta en tablett och fortsätta sova :( hoppas ni har det trevligt ikväll, dansa lite för mig med ;)

2009-04-30 @ 22:48:18
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback