måndag

    Inlägget skrivet: 2009-04-20 kl: 18:08:43
Helgen har varit lagom lugn och trevlig!
I fredags firade vi Timmi som fyllde 20 år, (firade även Matilda som fyllde 15 år för några veckor sen).
Sen åkte jag och älskling hem och gick en runda med hunden och sen blev det läggdags hyfsat tidigt.
Jobbade som vanligt fyra timmar i lördags och sen blev bara resten av lördagen lugn. Jag umgicks med Mange på kvällen och det händer inte allt för ofta nuförtiden så det var hur trevligt som helst. Vi tog det bara lugnt, snackade skit och kollade på tv.Sedan kom älskling hit och sov.
Och i söndags så ägnade jag hela förmiddagen åt att plugga och sen åt jag och syster god mat hos mormor och morfar. Senare på kvällen blev det en promenad och en runda hem till älskling. Kollade bara på tv med hans familj och tog det lugnt.

Idag slutade vi inte förrän klockan tre. Cyklade hemåt då och sen pluggade jag lite och nu har jag nästan precis ätit. Fullkornspasta och lax blev det idag, mums!
Snart ska jag bege mig till Oasen och träna lite. Känns lite tråkigt att träna inomhus i detta vädret, men träningen behövs verkligen. Så man får väl offra en solig dag :)

Har även hittat min studentklänning, tror jag.. Ska iallafall klicka hem den och prova den och så. Sen får jag se om det blir den.
(Jag vet att jag inte har så många läsare längre, men ni som läser får gärna tycka till vad ni vill om klänningen:) Alltid kul med andras synpunkter!)


Nu ska jag gå och byta om till träningskläder. Hööörs!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Den var skiiiiitfin !

2009-04-20 @ 18:18:45
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker den e skit snygg !!





c<3

2009-04-20 @ 20:06:16
Postat av: Maraja

SÖT :D:D:D:D

2009-04-22 @ 15:43:42
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback