fredag

    Inlägget skrivet: 2009-04-17 kl: 13:27:20
Har inte bloggat här på evigheter, men idag kände jag för att slänga in ett inlägg..
Var hos tandläkaren kl 8 imorse och fick lagat en tand, eller rättare sagt lagade en gammal lagning som hade gått upp. Ont gjorde det och jag var bedövad i halva munnen typ tre timmar efter.
Cyklade iallafall sedan till skolan och där var jag bara i två timmar och sen slutade vi. Så jag var hemma redan vid elva och då blev det en härlig promenad med mamma och Diva (Diva är namnet på hunden som vi passar för tillfäligt, med andra ord i två veckor). Vi uträttade några ärende och sen avr v hemma igen vid halv ett. Har inte gjort allt för mycket sen dess. Tänkte lägga mig på soffan en stund nu och vila lite. Sen blir det duschen och fix och ikväll ska vi hem till våra kusiner för att fira Timmi som fyller 20 år. Så grattis till honom!
Nu kallar soven och en stunds powernap!
Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback