fredag :-)

    Inlägget skrivet: 2009-04-03 kl: 19:14:32
NU ÄR DET ÄNTLIGEN LOV!!! :D
Hade endast en lektion idag så jag var hemma redan vid halv tio. Under dagen har jag inte gjort allt för mycket (läs: ingenting..) Eller jo, jag har myst med älskling i solen på vår terrass och sen så har jag faktiskt städat mitt rum så att det blev snyggt och rent!
Har även tränat tennis ikväll och nu ska jag hoppa in i duschen.
Ikväll blir det A9 med Mange och det blir säkert trevligt! Ska dock inte stanna alltför länge, det är ju som vanligt jobb för mig som gäller imorgon. Men det kan ändå vara trevligt att komma ut lite och ta en drink eller två ;)
Så nu ska jag duscha och sen fixa mig och sen framåt kvällen beger vi oss till A9.
Ha en trevlig fredagskväll! Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback