första april tvåtusennio

    Inlägget skrivet: 2009-04-01 kl: 17:27:53
Nationellt prov i svenska idag!
Känns faktiskt ganska bra när jag gick därifrån. Får hoppas att läraren tycker att det är lika bra.
Hela eftermiddagen har jag bara ägnat åt att plugga filosofi, ska ha prov imorgon.
Blev iallafall klar med min geografiuppgift innan och Gulsen gav mig MVG på den :) Ibland kan man faktiskt gilla Gulsen, iallafall lite! Glad blev jag och ny är det bara till att tag nya tag och fixa det sista i skolan också.
Ska nog hoppa över träningen idag, känner inte att jag pallar och sen måste jag fortsätta plugga filosofi.

Härligt väder idag iallafall och det blir kanske en snabb promenad senare för att rensa lungorna lite eller rättare sagt tankarna.

För övrigt så tror jag faktiskt att jag har blivit gravid..
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den sista meningen skulle nog vara ett aprilskämt va? ;).

2009-04-01 @ 21:00:57
Postat av: Cassandra

Neeej, varför skulle du tro något sånt?! ;)

2009-04-01 @ 21:17:17
URL: http://cassandralundvall.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Neeej, hur kan du tro något sånt?! ;)

2009-04-01 @ 21:25:07
URL: http://cassandralundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback