trevlig fredagkväll

    Inlägget skrivet: 2008-09-06 kl: 16:34:17
Igår hade jag en jättetrevlig kväll :) Det började med mat och förfest hos Maria med henne och Bina, riktigt trevligt att det bara var vi tre :) <3 Sen var det som sagt 18års-fest hos Annicka i Vellinge och det brukar alltid vara trevligt där och så blev det denna gången också ;D Massa dricka, dans, trevliga människor och minnen från förra året ;) haha. En riktig kanonkväll tillsammans med mina älsklingstjejer och resten av gänget ;)


(Bild från Rhodos..)

Sen vid två-tiden igår kväll så kom Tim och hämtade oss och sen åkte jag hem till älskling och sov där, mys! <3
Idag har vi inte gjort så mycket, legat och slappat bara och kollat på en skitkass film. Haha!
Sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här.
Ikväll blir det nog hyfsat lugnt. Åker kanske in till Malmö och äta och sen går på bio eller så blir det bara en lugn hemmakväll. Vi får se vad vi känner oss sugna på sen :)
Nu ska jag ta en dusch för jag håller på att löka ihjäl på mitt rum ;) Haha!
Hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback