tråkig söndag

    Inlägget skrivet: 2008-09-14 kl: 18:14:23
Igår blev det en trevlig kväll hos Tobbe :) Har tyvärr inga bilder därifrån, så jag får hoppas på att Maria kanske kan skicka lite bilder senare :) Där var iallafall en himla massa blandat folk och dom flesta var faktiskt riktigt trevliga :) Det blev god mat och en massa cider, några för många också för den delen :) Haha! Men det var mycket trevligt att träffa lite nytt folk och festa. Och sen när jag och älskling kände oss lagom klara efter en trevlig kvällen så traskade vi hem här och resten av kvällen är inget jag känner för att skriva här om. Det hände en massa saker som gjorde att kvällen inte slutade lika trevligt som den varit innan. Men det mesta är löst nu (?) och kanske till och med glömt och förlåtet :) Baby, I love you <3


Hur som helst, idag så vaknade vi vid halv elva och sen dess har jag inte gjort något vettigt alls. Har bara legat i soffan med mjukiskläder och sovit och kollat på tv :) Och nu inser jag att klockan snart är halv sju och hela dagen har gått. Trååååk! Jag har inte ätit särskilt mycket idag heller, inget smakar bra och det blev ingen middag eftersom den bestod av kött :/
Jag får väl kränga något annat som inte är särskilt nyttigt. Jag som verkligen borde ta tag i min träning och kost på riktigt, men så blir det aldrig. Usch nej, nu känns det som jag borde sluta skriva innan jag bara sitter och tycker synd om mig själv..
Jag får väl ta och gå ner i köket och se vad man kan äta. Ikväll blir det nog bara chill eller mys och film men Johan! ;) <3
Laaaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback