torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-09-18 kl: 15:12:06
Det blev en kort dag i skolan och det var precis vad jag behövde. För vissa människor i klassen står man inte ut med mer än några timmar.. Oooooorh, dessa falska människor som har förändrats och nu visar någon helt annan identitet utåt. Jag kan bli så irriterad på sånt och det kryper liksom i hela kroppen. Och det värsta är att dem själv inte fattar det, dem lever i sin lilla bubbla och tycks inte alls förstå vad som händer och hur de beter sig. Men det är tur att jag har mina två trogna classmates som jag kommer mycket bra överens med och jag gillar dom starkt! That's it!
För övrigt, så är det inte så mycket annat som är på topp heller.. Men det är väl sånt som löser sig hoppas :)

Efter skolan så har jag självklart hunnit med min eftermiddagstupplur på soffan, den är alltid lika go ;)
Nu ska jag snart gå ner och sätta på ugnen i köket. Jag har lovat mamma att värma maten så att den är klar tills hon kommer hem. Och sen ikväll ska vi till skolan på informationsmöte om vår klass/studieresa till Bryssel som börjar närma sig. Det ska faktiskt bli ganska trevligt, om man bortser från att Per förmodligen kommer att tappa bort åtminstone en av oss ;) Haha! Nej, men skämt å sido.. Det ska nog gå bra :)
Nu ska jag fixa med maten och sen hinner jag kanske med lite plugg också!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: marajis

thihim i ur och skur kommer du få stå ut med mig och joannis :D <3

2008-09-20 @ 18:32:59
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback