tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-09-09 kl: 22:08:48
Har som sagt varit i Ystad hela eftermiddagen :) Först blev det shopping på gågatan och jag hittade en massa på rea :D:D Handlade tre tröjor för bara 270 kr inne på Sisters :) Tyckte jag var skitbilligt och bra! :) Sedan blev det god mat på en restaurang som hette Lottas. Supergod mat och trevlig personal :) Tummen upp! Sen gick vi bort till systers skola och hälsade på där och lyssnade även på något möte. Kom hem för en stund sen och jag har haft en trevlig dag med la familia :) <3

Dagens inköp ,
(lite bilder som jag fotade lite snabbt precis..)
  

Nu kom precis älskling hit och vi ska snart sova :) Men först blir det lite tv-tittande.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback