tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-09-16 kl: 16:43:06
Idag gick jag till engelskan kl åtta imorse och sen hade vi håltimme i tre timmar. Så jag, Joanna och Maria sysselsatte oss med att göra klar vår geografiuppgift och sen gick vi hem här en stund :)
Hade sen religion och samhäll B och nu är jag hemma. Eller ja, jag kom hem för en stund sen.
Nu hade jag snart tänkt ringa Maria och snacka lite med henne :) Det blir inte av så ofta nuförtiden, vilket är synd! <3

Sen blir det nog lite plugg och sen middag :)
Ikväll vet jag inte vad som händer. Borde egentligen träna, men får se hur det blir sen ;)
Laaater!


Dessa fina rosor fick jag av älskling igår när vi hade tre månader tillsammans! :) <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback